Har du en tjej född 2016-2018 som vill börja spela innebandy?
Har ni frågor till laget (ej anmälan) så kontakta lagledare Niklas Lundqvist niklaslundqvist82@gmail.com
Träningar sker 2ggr/v i Coremhallen hallen med start v40
Måndag, kl.18:00-19:30, plan 1 (första planen)
Torsdag, kl.17:00-18:00, plan 2 (mittenplanen)
Hälsningar
Västerås Innebandy